Surfin'

Sitter på jobb med min käraste Macbook. Har saknat att använda den. Den har ju varit i Båstad under hela tiden jag varit här i Helsingborg. Jag funderade ett tag på att skaffa mobilt bredband, men har i stället ändrat mitt mobilabonnemang till Maxi Surf, så att jag kan surfa via mobilen i stället. Sparar pengar och funkar perfekt!


At work with my Macbook. It's been far too long since we (Mac and I) went surfing together since it's been in Båstad all this time I've been in Helsingborg. I've also changed my mobile subscription to Maxi Surf, which gives me the opportunity to surf via my iPhone for a low fee. Gentle on my wallet and works splendidly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0