Piazza Deli & Café

Haha I dag kom jag till jobb klockan 8:00 och kollade mitt schema. Där stod det onsdag: LEDIG. Jag hade inte kollat i går, så där var jag. HUR SMART? Men det var så skönt att ha vaknat klockan 5:50 och tränat lite.

Jag har en lagom lång to-do-list som jag inte visste när jag skulle hinna med, så denna lediga dag är som en gåva från himmelen. Nu sitter jag på Piazza med mamma. Har precis ätit godaste kycklingsalladen och mår toppen. Snart är min tvätt klar, då bär det hem för att slå på två maskiner till.




Came to work today and realized that I have a day off, which was like a gift from god seeing as I have stuff to do! At Piazza with mom having lunch.

To do-list:

- Do laundry
- Clean Bathroom
- Clean wardrobe
- Shop for decoration for Eva's Confirmation this weekend
- Go to Western Union
- Send my camera in for reperation
- See "Pirates of the Caribbean"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0