Nacktfrösche

I dag har min fineste og aller beste veninne Christiane bursdag! Gratulerer med 19-årsdagen, vennen. Herregud, tenk at vi er blitt så gamle. 19! Husker du når vi så frem til å bli 16?!??

Jeg kan ikke begynne å beskrive hvor deilig det er å ha deg i mitt liv. (Jeg har med andre ord ikke tid.) Men du skal vite at livet mit ikke ville vært det samme uten deg. Du er alltid der for meg, alltid ærlig og kjapp med å erte meg, og det er alltid like gøy å tilbringe tid med deg. Det jeg elsker aller mest med deg er at du er en av de få menneskene som kan si hva du synes om meg og mitt, helt uten å mene at jeg skal være enig. Du er den ultimate veninnen, og jeg er stolt over å si at du er min venn. Du er den fineste jenta jeg kjenner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0