20110521

Lördag var vi och tittade på en lägenhet som inte alls var vad jag letar efter. Sedan körde vi upp till Båstad, handlade, fixade, hämtade Eva, körde tillbaka till Hbg, handlade på Väla... Åt sushi innan vi gick hem till Sandra för att fira hennes födelsedag. Där hade vi så himla trevligt! Massa trevligt folk, och jag drack allt för goda Mojitos, vilket resulterade i att Nasael och jag gick hem redan vid tolv. Sov som en sten och vaknade pigg och glad bredvid min skatt i morse. haha













Waiting for sushi before Sandra's birthday party. Nelson and I had such a great time at her place, you wouldn't believe. The company was great and so were my Mojitos. Alas, our evening came to an early end around midnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0