bite me

Nu har jag fått nog!

För tredje gången i dag fick jag ta en taxi till jobb för att inte komma överdrivet sent. Jag tar alltid 22:an från konserthuset till jobb, och har märkt att den antingen kör för tidigt eller överdrivet sent. Man vet aldrig när bussen kommer. I dag sprang jag till busshållsplatsen bara för att verkligen vara där i god tid! Kom dit 09:04 och inväntade bussen som skulle komma 09:11. Tre bussar kom och åkte igen, de var i tid enligt sina scheman, men klockan 09:18 satt jag kvar. Så var är min buss????? Jag blev förbannad, ringde Skånetrafiken, de ringde Arriva, som ringde bussföraren, som påstår att han körde från konserthuset 09:10... Uhm, IDIOT!?!?!?!?!??

Dra till helvete, jag köper ny cykel på måndag!



I've had enough!!
So tired of the local bus-company, especially when it comes to the bus that I take to work. Today was the 3rd time I ended up having to pay for a cab to get to work. What's the point???

Screw this, I'm getting my bicycle on monday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0