back/still frustrated

Kom nyss tillbaka efter att ha sprungit en runda, gått en runda, handlat lite för att göra cupcakes. Jag är så sjukt sugen. Måste ha!



Men först behöver jag städa här hemma, fast jag inte har lust. Sedan bär det iväg till Impulse för att dansa, fast jag inte har lust. Ser ni ett mönster? Jag vill bara ligga och lata mig. Och kränga cupcakes. Ärligt talat så är jag bara sur på Nasael. För han är sur på mig för att jag är sur på honom.

Det var länge sedan vi tjafsade såhär och det som egentligen frustrerar mig är att vi knappast hinner träffas längre. Måste flytta ihop asap. haha



Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Ja jag måste köpa den, men har inte hittat ett köpställe i sverige än och den är slut på hans hemsida. Vilken är det Claudia har då? :)

2011-06-07 @ 20:26:52
URL: http://simplegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0