every day should be like yesterday

I går var en av de finaste dagarna i mitt liv. Bara för att allt stämde. 

Jag vaknade lycklig och utvilad bredvid min skatt. Sedan gick vi upp och tränade tillsammans. Han trodde mina workouts är för fegisar, men insåg fort att han tagit fel. Sedan gick vi till Espresso House på norra hamnen och lunchade och pratade en massa skit... Efteråt tog vi bussen till Väla och gick runt lite. Väl där bestämde sig Nasael för att han var trött på att höra mig tjata om navelpiercing varenda gång vi går förbi India, så han gick in, bokade tid, och nu har jag piercing. Den är så FIIIIN! Jag är riktigt nöjd. Kommer visa om ett tag.

Nu är jag klar på jobb. Lyssnar på sådan skön musik att jag knappast vill åka. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0