year of the rabbit

De senaste två åren har gått riktigt snabbt, och det har fått mig att fundera över vilken roll jag egentligen spelar i mitt liv. Jag väljer att utelämna detaljer om mitt resonemang för tillfället. Jag har kommit fram till många olika konklusioner, men nu står jag framför ett nytt år.

2011 är nu ett faktum och detta året kommer för mig att vara ett år av förändringar. Jag ser fram emot det.


I år ska jag:

o   avsluta alla mina kurser


o   flytta till Norge

 

o   gå bartenderkurs

 

o   söka till vidare utbildning

 

o   skapa en bra grund för min framtidiga ekonomi

 

o   börja motionera regelbundet

 

o   öka flexibilitet i musklerna

 

o   förändra min kost

 

o   utveckla mitt psyke

 

o   skaffa ett större nätverk

 

o   utveckla en bra dygnsrytm

 

o   vara den bästa Mig jag kan vara...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0