Aero



Fick denna vackra skapelse av min pappa för ett tag sedan. Den är oerhört funktionell och uppfyller alla mina krav till en bra laptop. Praktisk och användbar med snygg design.

Jag vill naturligtvis skydda den och måste snart skaffa ett lagom prisvärt fodral. MEN! Om jag fick välja, så hade dessa inte suttit fel: (den sista är naturligtvis min favorit. /allt från apple store)



My father gave me this beautiful MacBook Air a while ago. I love how functional it is. It really lives up to every single one of my expectations. Practical and with the most gorgeous design.

I obviously want to protect it, and I'm planning on buying a reasonably priced case pretty soon. HOWEVER! If I had the choice, I wouldn't hesitate to say YES to these babies! (obviously, the last one is my favorite. / all from apple store)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0