barcelona

Har hittat en utbildning i Barcelona som verkligen frestar.
Barcelona Business School. De har studenter från hela världen, och erbjuder ekonomistudier. Bachelor, Master, you name it.
Skulle vilja skaffa en Bachelor of Business Administration där, och sedan utöka med Master inom njaaa... en massa olika saker. haha
Barcelona vore den perfekta staden att studera i. Här finns allt jag drömmar om att leva och jobba med i framtiden.
Får se. Detta är verkligen en dröm, och jag tänker inte ge mig förräns jag har uppfylt den.

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

kika gärna in på vår skoliosblogg! kram julia och hazal<3

2010-09-26 @ 15:39:36
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0