just another thursday?

Jag har aldrig gillat torsdagar. I dag är en sådan typisk torsdag. Jag vill bara att den ska ta slut...
Nu gör vi tacos, det väger ju upp, och jag är så hungrig, vill inte vänta längre. Sen ska jag sätta mig och plugga inför provet i morgon. Språkhistoria. blah...

Nu när jag tänker på det, har det faktiskt varit en riktigt bra dag. hmm...


I never did like thursdays. Today's one of those classic thursdays. I just want it to end...
We're making tacos though, and that kinda makes up for it, and I'm starving, can't wait. Afterwards, I'll sit down and study for the test tomorrow.

Come to think of it, I've actually had a great day. hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0