101103

Vi körde till Årnes för att köpa kött, kål och potatis. I kväll blir det fårikål till middag. Supergott! Norges nationalrätt... Men när vi kom till affären, hade de inget kött kvar. Så vi körde till nästa. och sen nästa... och nästa. och nästa... men icke. Till slut hittade vi kött på ica i Vormsund. God bless ica!



Nu står det och kokar och är förhoppningsvis färdigt om en timmes tid.

I dag hittade jag dessutom denna hårfärg i en av mina lådor här hos pappa. Gud vad mycket jobb det blir att sortera när jag flytter hemifrån. Ni vill inte ens veta hur många par skor och hur mycket kläder jag har här. Och det är de jag INTE använder dagligen... puh, skitunge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0